Avis des clients de SalonPlus

Based on 2491 reviews
73%
(1830)
10%
(256)
5%
(127)
3%
(72)
8%
(206)
Supermooie en practische behandelstoel

Heel tevreden met mijn aankoop. Is bij iedereen aan te raden qua prijs en qualiteit!

H
Tabouret Goud AM-863
Henny van Buiten (The Netherlands)

Goede service

Absolut zufrieden!!

Wir sind mit dem bestellten Artikel sehr zufrieden. Hatten schon viele Jahre einen Vorgänger in Benutzung, der nach über 10 Jahren nicht mehr konnte oder wollte!

P
Tabouret H13 Noir
Pierre Martinez (France)
Produit fidèle à la photo

Correspondant tout à fait à mes attentes, confortable, et de bonne qualité

D
Tabouret H5 Goud Zwart
Driesen W. (Belgium)
Topper van een behandel stoel

Zeer tevreden over !!!

G
Gabbiano Voetsteun Kappersstoel AL403 Goud
Georgina Van Der Linden-Nies (The Netherlands)
Goed

Ben tevreden over deze voetsteunen, had eerst de lichtere versie besteld maar die waren veel te zwak. Deze zijn 🔝.

V
Gabbiano Haarstomer met Statief 828-FD
Vinushka Jagernath (The Netherlands)
Vinushka Jagernath

Ongelooflijk dit. Nu staat er dat ze tweede poging een haarstomer hebben gestuurd. Dat klopt niet. De tweede keer heb ik mijn eigen pakket die ik retour heb gestuurd weer teruggekregen, dus weer GEBRUIKT!! De info klopt dus niet. Het was ook zelfde doos hoe ik het ingepakt. Daarnaast krijg ik ineens een mail van Mieke dat maar eenmalig morgen door Dpd opgehaald kan worden en omdat ik beperkt thuis ben dat ik dan maar zelf bij een punt moet afleveren: voor de duidelijkheid het is een grote doos en zware doos. Daarnaast hebben jullie een fout gemaakt en een gebruikte stomer gestuurd. Kan dit naar de teamleider verzonden worden en niet naar Mieke steeds die onklantvriendelijk handelt naar mij. Ze is helemaal niet servicegericht aan het communiceren en dan ook nog terwijl dit niet mijn fout is. Wat ga ik nou doen met een gebruikte haarstomer? Heel slecht. Zou hier nooit meer bestellen!

Beste Vinushka,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en feedback met de aankoop van de Gabbiano Haarstomer met Statief 828-FD. Wij nemen uw zorgen zeer serieus en het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed.

Wij willen benadrukken dat wij uitsluitend nieuwe producten verkopen. Het probleem dat u heeft ondervonden is voor ons net zo teleurstellend en wij zullen dit direct opnemen met onze leverancier om te onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Na uw eerste melding van de klacht hebben wij direct actie ondernomen en tot tweemaal toe een nieuw product naar u verstuurd.

We begrijpen de frustratie omtrent de aflevering van het pakket en de daaropvolgende miscommunicatie. DPD handelt onze leveringen af en het is mogelijk dat zij, indien u niet thuis bent tijdens de leverpoging, de levering bij uw buren afgeven. Wij zullen bekijken hoe we in de toekomst meer controle kunnen bieden over het leveringsproces, inclusief de optie om te specificeren dat levering alleen mag plaatsvinden op het opgegeven adres, indien dit uw voorkeur heeft.

We verzekeren u dat na de retour van het product, het volledige aankoopbedrag aan u vergoed zal worden. Het is nooit onze intentie geweest om u teleur te stellen, en wij hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen.

Ons team staat klaar om deze zaak naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kappersstoelshop.nl

e
Tabouret AM-877 Zwart
ella herzig (The Netherlands)

Prima

A
Tabouret AM-877 Zwart
Anonyme (Belgium)

Exact zoals beschreven, zeer tevreden!

Très bon produit

Je l'utilise pour les traitements tricoligie ! J'en suis très satisfaite ! Je vais en prendre un autre

E
Medisept IQ 5L
Erica De Bruyne (Belgium)
Medisept

Kan niet oordelen nog steeds niet ontvangen

Z
Tabouret AM-304 Wit
Zahira salazar (The Netherlands)

Ik heb de stoel nog niet ontvangen

Top van een behandelstoel

Echt een aanrader eindelijk kan ik meerdere behandelingen uitvoeren goed verpakt gemakkelijk te bedienen en de klant vindt het ook een geweldige behandel stoel de kleur is mooi en de taboeret met goud maakt het totaal pakket shine 😍♥️heel blij mee bedankt !'

M
Tabouret AM-961 Goud Wit
Michellem (The Netherlands)
Beste aankoop ooit

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Buiten om dat de stoel erg mooi is zit de stoel ook heel fijn waardoor ik mijn behandelingen met nog meer plezier uit kan voeren!

B
Promed 2020
Bijan Mehshat (Germany)
Ich möchte die Ware zurückschicken

Die Ware ist Minderwertig

Das Handstück liegt gut in der Hand

M
Zadelkruk ergonomisch 6001 Grijs
Mirjam Markesteijn (The Netherlands)
Zadelkruk met beschadiging bezorgd

Helaas ontdekten we bij het openen van de doos dat er aan de onderkant van de zitting een scheurtje zat, aan 2 kanten ook nog . Voor deze prijs verwachtten we een goede kwaliteit. Helaas viel dit erg tegen.

Beste Mirjam,

Hartelijk dank voor uw recensie en het melden van het probleem met de Zadelkruk ergonomisch 6001 Grijs. Het spijt ons zeer te horen dat het product beschadigd bij u is aangekomen. Dit is zeker niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden, vooral niet gezien uw terechte verwachtingen van goede kwaliteit voor de betaalde prijs.

Wij willen dit graag voor u rechtzetten. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen en foto's van de beschadigingen sturen? Zo kunnen we de situatie beoordelen en een passende oplossing bieden, zoals een vervanging of een volledige terugbetaling.

Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, en we zullen er alles aan doen om dit ongemak zo snel mogelijk te verhelpen. U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen met de foto's van de schade, en we zullen direct actie ondernemen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken uit naar uw reactie om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Behandelstoelshop.nl

J
Tabouret AM-304 Grijs
Jenny de Loose (Belgium)

Tabouret AM-304 Grijs

E
PodoMonium EcoMonium
Erica De Bruyne (Belgium)
PodoMonium EcoNoMium

Reeds mijn 2 de toestel dat ik aankoop.
Prijs , kwaliteit een aanrader. Ik ben super tevreden hiervan. Ook een firma die correct alles afhandelt en op een e-mail antwoord.

W
Zadelkruk AM-880 Zwart
Wendy C. (The Netherlands)
Fantastische stoel

De beste zadelstoel die ik ooit gehad heb voor in mijn schoonheidssalon! Fijn voor mijn rug, goede ondersteuning en de wieltjes bewegen heel soepel! Ze voelen aan als skeelers onder m'n billen ;) Ook het design is erg mooi! En dat voor een goede prijs!!

C
PodoMonium ManiMonium
Christel Philippaerts (Belgium)

HOE KAN IK DIT NU BEOORDELEN!!!!! HEB HEM NOG STEEDS NIET ONTVANGEN?????????

Beste Christel,

Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback en het uiten van uw zorg. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling van de PodoMonium ManiMonium nog niet heeft ontvangen. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.

Zoals reeds met u gecommuniceerd, willen we u laten weten dat uw bestelling is blijven liggen door een menselijke fout van onze kant. We begrijpen dat dit voor veel ongemak heeft gezorgd en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

We hebben reeds actie ondernomen en uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk alsnog verzonden. We staan garant voor een snelle afhandeling en hopen dat u uw PodoMonium ManiMonium snel in ontvangst kunt nemen.

Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid en vertrouwen in onze service is voor ons van het grootste belang.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Pedicuremotoren.nl

Horrible

Horrible, de l'argent payé et pas de produit. La réponse du service client est non. A déconseiller

Chère Alisha,

Merci d'avoir mis à jour votre avis, et je suis vraiment désolé d'apprendre votre frustration continue concernant votre commande du Tabouret de selle 1004 Giovanni Blanc. Il est clair que votre expérience n'a pas répondu à vos attentes, et pour cela, nous nous excusons sincèrement.

Je souhaite clarifier la situation concernant votre commande. Selon le code de suivi GLS fourni, il semble qu'une tentative de livraison a été effectuée alors que vous n'étiez pas à domicile, et en conséquence, le colis a été déposé à votre point relais local pour récupération. Compréhendant l'inconvénient que cela a causé, nous avons déjà demandé à GLS de faire une autre tentative de livraison. Nous avons communiqué ces informations, en espérant assurer la livraison réussie de votre commande cette fois-ci.

Nous nous engageons à résoudre cette affaire à votre satisfaction et nous excusons pour toute confusion ou inconvénient résultant de la communication reçue. Notre équipe suit de près la situation pour s'assurer que votre commande vous parvienne rapidement cette fois.

Si vous avez d'autres questions ou si vous avez besoin d'une assistance supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes ici pour aider et voulons nous assurer que vous vous sentiez soutenu tout au long de ce processus.

Merci pour votre patience et votre compréhension.

Cordialement,

Salonplus.fr

M
Pedicuremotor Ocho Technic 65W Wit
Mendy Schalkens (Belgium)

Perfect, goedkoop, zeer mooi, en
Goed

Immer wieder gern.

Schnelle Lieferung, leicht zum aufbauen und entspricht der Beschreibung-

G
Wasunit Gabbiano Asti Zwart
Gabrielle oosterling (The Netherlands)

Wasunit Gabbiano Asti Zwart